Convocatòria de lloc de treball 

Persona Responsable de Projectes 

 Vector5 | excel·lència i sostenibilitat 

A Vector5 tenim un propòsit: un món sostenible 

Som una cooperativa que oferim serveis de consultoria especialitzada en programes responsabilitat social, el foment de l’economia social i en el desenvolupament de projectes d’innovació social. 

Des de Vector5 innovem i impulsem projectes de referència en l’àmbit de l’economia social, la responsabilitat social i nous models organitzatius. Treballem per a clients privats i institucionals.

Descripció de lloc de treball 

Persona consultora junior per a la gestió de projectes, en coordinació amb la resta de l’equip. 

Funcions del lloc de treball 

Oficina tècnica de projectes. Responsabilització de la gestió de projectes: o Coordinació d’activitats i equips de treball. 

  • Planificació, execució i seguiment d’actuacions. 
  • Elaboració i gestió de pressupostos. 
  • Dinamització. 
  • Altres funcions que es puguin acordar. 
  • Dinamització d’equips de treball orientats a resultats. 
  • Cerca de projectes europeus i/o capacitat de coordinació i gestió de projectes. 
  • Relació amb clients. 
  • Relació amb proveïdors. 
  • Gestió administrativa. 
  • Suport en l’organització de reunions, actes i jornades. 

Requisits mínims 

  • Experiència de 2 anys en llocs similars. 
  • Coneixement i experiència en l’àmbit de l’economia social, solidària i/o tercer sector. 
  • Domini oral i escrit de català, castellà i anglès. 
    • Domini de les eines informàtiques a nivell d’usuari (Word, Excel, Outlook, Internet). 
    • Domini avançat del Zoom. 
    • Eines de treball online (Google Drive, Mural, o similars) 

    Competències bàsiques 

    • Capacitat d’organització de tasques, persones i esdeveniments. 
    • Dinamització d’equips de treball. 
    • Habilitats comunicatives i de redacció d’informes i projectes. 
    • Polivalència. 
    • Proactivitat. 
    • Empatia. 
    • Discreció i rigorositat en el tractament d’informacions. 

    També es valorarà 

    • Formació Superior en àrees afins (gestió empresa, ADE, comunicació, enginyeria,…). 
    • Experiència en consultoria per a empreses, organitzacions, administracions públiques… 
    • Experiència en el camp de la comunicació. 
    • Habilitats i interessos en processos de consultoria. 
    • Coneixements a nivell d’usuari en gestió de continguts de pàgines web i xarxes socials. 
    • Coneixement d’altres idiomes. 

    S’ofereix 

    • Lloc de treball amb possibilitats de continuïtat i promoció. 
    • Jornada laboral: 40 hores a la setmana, de dilluns a divendres. Amb possibilitat de teletreballar parcialment. 
    • Data d’incorporació: feber 2023. 
    • Retribució segons la política de la cooperativa, perfil de consultoria junior. 
    • Lloc de treball a Barcelona, amb desplaçaments per a projectes concrets. 

    Les persones interessades en ocupar aquest lloc de treball han d’enviar un Currículum Vitae i una carta de motivació a [email protected], indicant en l’assumpte del missatge la referència OT/001 (termini: 30 de gener de 2023).